DreamboxFreak Geplaatst: 27 mei Geplaatst: 27 mei Is de V-Box II of III nog ergens nieuw te verkrijgen? Lieft BeNeLux, Franse of Duitse webshop. Via PB ;-) SAT: momenteel niets meer 😞 Kabel: Telenet
bellejt Geplaatst: 27 mei Geplaatst: 27 mei bij de chinees wel Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Frans B Geplaatst: 27 mei Geplaatst: 27 mei Ik heb er 1 staan, Strong is het merk dat erop staat, maar is een vbox ll . Niet nieuw, maar z.g.a.n. gepensioneerd. En 25 jaar lid van sat4all.
Aanbevolen berichten