sattv4iedereen Geplaatst: dinsdag om 12:22 Geplaatst: dinsdag om 12:22 Omdat mijn xiomi stick kuren toont, vraag ik mij wie goede ervaringen heeft met merken en types Liefst een utp netwerkaansluiting.. Alvast bedankt voor de tips Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Moderator ceesv Geplaatst: dinsdag om 13:25 Moderator Geplaatst: dinsdag om 13:25 Hier al jaren een Nvidea Shield Pro in gebruik, tot volle tevredenheid. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
jeevanhoof Geplaatst: woensdag om 05:20 Geplaatst: woensdag om 05:20 Heb een Nokia en de Google streamingbox. Beiden doen het prima dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
wanderer Geplaatst: woensdag om 07:34 Geplaatst: woensdag om 07:34 google 4k tv box tot volle tevredenheid Samsung 40D6510WS
pollegazon Geplaatst: woensdag om 18:16 Geplaatst: woensdag om 18:16 (aangepast) Nokia Streaming Box voor HBO Max, Netflix en o.m. de Vlaamse/Nederlandse apps. Fire Stick 4K Max voor o.m. Prime Video en Franse zenders én 3 chromecasts met google tv voor o.m. keuken en bureau, die laatste mét vpn voor BBC Iplayer en All 4-zenders. In de slaapkamer ook nog een CI+ Module van Telenet. woensdag om 18:18 aangepast door pollegazon
Aanbevolen berichten