De MEV-1 wordt binnenkort losgekoppeld van de Intelsat 1002. De MEV-1 gaat verplaatst worden naar 156E om de Optus D3 voor 7 maanden uit een incl orbit te halen.
Of de Intelsat 1002 nu snel in inclined orbit gaat geraken is me nog niet duidelijk.
Het is me niet meer gelukt om om 5u op de bierafpraak te zijn, misschien dat het vandaag nog lukt.
Verder was het weer goed je weer gesproken te hebben.
Dat dynamisch kan dus wel.
Het zenden naar en ontvangen van satellieten is m'n beroep, dus ik weet waar ik het over heb.
Met grotere schotels kan je oa meerdere transponders tegelijk uplinken.