Het lijkt mij weer een stunt om de mensen aan thuis accus te dwingen door de stroom uit te flikkeren
Die pieken en dalen kunnen ze regelen met energie slurpende bedrijven, zoals mijn bedrijf waar ik werk, ze krijgen er geld bij als er te veel stroom word aangeboden, dan word bij ons de productie verhoogd, en als er te kort is, moeten we meer betalen, maar dan word er minder geproduceerd.
En dat kunnen ze ook daar in Gemany...