Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey ook bedankt....ik heb ja ook nog veel staan aan schema's(vooral het oude spul) Alleen gaat mijn server het s'nachts uit

 

zie ftp://lemmingsbeesten.dyndns.org/Leminstallcd/

 

onder pinball staan diverse flipperkasten voor de geintresseerden

en onder commodore staan ze alle(ook de SX64 die heb ik zelf gelukkig ook)

en onder schema's radio , tv enz staat de rest... moet nog heel veel oud spul erop zetten

Heb alleen gecapt op 50 k...

Geplaatst:

schitterend hoor, al die mooie links naar jullie schemas Bedankt!!

 

Ik heb even zitten neuzen maar over ouwetjes gesproken, ik kwam een schema van de Yaesu FRG 7 tegen. Das echt een hele ouwe HF ontvanger.

 

fraai allemaal, nogmaals dank

Groet,

 

John

 

52,44 Noord 6,53 Oost

Emmen

Drenthe

Nederland

 

 

 

 

Geplaatst:

Ben net nieuw hier en zie de vele voordelen van de site,waarvan deze een hele goede is,bedankt goede service!!

Het mooie van het mooie weer is ,dat het maar mooi weer mooi weer weer is!

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Hi steve

 

Ben juist op je server geweest voor schema LG42PX3RVA maar er staan niet alle rar bestanden op het was om te weten welk pannel erin zat

 

mvg boma

  • 1 maand later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...