Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vanwelkjaar.jpg.9de718979d0f699053052aa1cbb85571.jpg

  • Haha 1
Edision Piccollo Benelux Edition en VU+ Zero 4K
Cahors Big Bisat : 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E           
Triax 88 cm: 13°E, 1,9°E   Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  8°W 

Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W   Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°E die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                      DVBT-TNT     DAB+

 

 

Geplaatst: (aangepast)

Buikje ?

Bier.jpg

aangepast door Satfeeds-DX
  • Haha 1
Edision Piccollo Benelux Edition en VU+ Zero 4K
Cahors Big Bisat : 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E           
Triax 88 cm: 13°E, 1,9°E   Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  8°W 

Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W   Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°E die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                      DVBT-TNT     DAB+

 

 

Geplaatst:

Tequiladag enkele dagen geleden 

Tequilas.jpg

  • Haha 2
Edision Piccollo Benelux Edition en VU+ Zero 4K
Cahors Big Bisat : 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E           
Triax 88 cm: 13°E, 1,9°E   Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  8°W 

Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W   Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°E die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                      DVBT-TNT     DAB+

 

 

Geplaatst:

Grootmoeders wijze.jpg

Edision Piccollo Benelux Edition en VU+ Zero 4K
Cahors Big Bisat : 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E           
Triax 88 cm: 13°E, 1,9°E   Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  8°W 

Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W   Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°E die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                      DVBT-TNT     DAB+

 

 

Geplaatst:

image.thumb.png.c7f618abb811bbfee063024a4f667444.png

  • Haha 1

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...