Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik maak zondags altijd een wandeling, is gezond.

Loop van m'n bed naar het toilet.

Als het wat koud aanvoelt daar dan spoel ik door.

Even een vroege inspanning, opstaan van het watercloset en onder de douche gaan staan.

Het is echt koud, maar wel verfrissend en je wordt sneller wakker.

Als eindelijk warm water komt waren ook die wallen onder m'n ogen al weg.

Even nog, afdrogen. Gigantische bergbeklimming namelijk mijn steunkousen aantrekken.

De overige kledij aandoen, een sweat suite en het ren schoeisel

Ik zweet al weer.

Ik loop nog langs de koelkast en denk aan de isotone drank voor al die inspanningen, open de koelkast en neem een biertje.

Aangekomen in de woonkamer, loopt de TV nog van gisteravond / nacht.

Ja je kan niet zomaar langslopen, je moet even kijken wat er loos is in de wereld.

Ik ga zitten en werk het eerste biertje naar binnen.

Zondagse wandelingen, ik wordt er altijd zo moe van.

  • Haha 1

Fat Freddy's Drop

Bohannon

 

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...