Wim J Geplaatst: 9 februari 2012 Geplaatst: 9 februari 2012 Wanneer ik m'n DVB-T buiten antenne op de VU+ aansluit krijg ik heel regelmatig blokvorming in het beeld M'n samsung TV met ingebouwde DBVT tuner heeft daar nog nooit enig probleem mee gehad. SNR staat op 99% en AGC op 0 , en daar heb ik een vraag over. zou dit kunnen betekenen dat mijn signaal te sterk is? Of te zwak (lijkt me sterk met buiten antenne) Ik interpreteer de AGC = 0 als geen extra versterking. De Sat tuners tonen hogere getallen voor AGC Zijn er nog mensen met DVBT tuner in de Ultimo? Kunnen die eens de SNR- en AGC-waardes uitlezen? VU + Ultimo 2x dvb-s 1x dvb-t, Panasonic PT-AE2000 Full HD projector, Visiosat Big BISAT, 4X Titanium smart
Moderator wiz Geplaatst: 9 februari 2012 Moderator Geplaatst: 9 februari 2012 Wat je zou kunnen proberen als die buiten antenne een voeding nodig heeft is om de +5V even uit te zetten om te kijken of het signaal niveau dan wordt beinvloed? VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Wim J Geplaatst: 13 februari 2012 Auteur Geplaatst: 13 februari 2012 Wat je zou kunnen proberen als die buiten antenne een voeding nodig heeft is om de +5V even uit te zetten om te kijken of het signaal niveau dan wordt beinvloed? geen 5V voeding voor buiten antenne,... VU + Ultimo 2x dvb-s 1x dvb-t, Panasonic PT-AE2000 Full HD projector, Visiosat Big BISAT, 4X Titanium smart
Aanbevolen berichten