Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wanneer ik m'n DVB-T buiten antenne op de VU+ aansluit krijg ik heel regelmatig blokvorming in het beeld

M'n samsung TV met ingebouwde DBVT tuner heeft daar nog nooit enig probleem mee gehad.

SNR staat op 99%

en AGC op 0 , en daar heb ik een vraag over. zou dit kunnen betekenen dat mijn signaal te sterk is? Of te zwak (lijkt me sterk met buiten antenne)

Ik interpreteer de AGC = 0 als geen extra versterking. De Sat tuners tonen hogere getallen voor AGC

Zijn er nog mensen met DVBT tuner in de Ultimo? Kunnen die eens de SNR- en AGC-waardes uitlezen?

VU + Ultimo 2x dvb-s 1x dvb-t, Panasonic PT-AE2000 Full HD projector, Visiosat Big BISAT, 4X Titanium smart

• Moderator
Geplaatst:

Wat je zou kunnen proberen als die buiten antenne een voeding nodig heeft is om de +5V even uit te zetten om te kijken of het signaal niveau dan wordt beinvloed?

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Wat je zou kunnen proberen als die buiten antenne een voeding nodig heeft is om de +5V even uit te zetten om te kijken of het signaal niveau dan wordt beinvloed?

geen 5V voeding voor buiten antenne,...

VU + Ultimo 2x dvb-s 1x dvb-t, Panasonic PT-AE2000 Full HD projector, Visiosat Big BISAT, 4X Titanium smart

• Nieuwe aanmaken...