Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

[SAB SKY 4800 Mini] Alternatief voor Ferguson Ariva 102mini - NIEUW


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@huupbrands,

 

Ik heb het vermoeden dat je er de originele software nog op hebt staan, waarschijnlijk zul je er software op moeten zetten die geschikt is voor de Nederlandse kaart(en).

 

Vaak wordt dit al door de zaak gedaan waar je het apparaat gekocht hebt, maar wanneer dit niet het geval is zul je die er zelf op moeten zetten.

 

File's kun je vinden door te googlen op sabsatellite dacht ik.

 

Ik weet niet of er inmidels software is uit ge komen die geschikt is voor Seca 2 kaarten ( zwart/grijs of groen van kleur ), dacht dat de software die als eerste uitgekomen is alleen maar geschikt is voor de Seca 3 kaarten ( oranje van kleur ) , gr.

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Geplaatst:

@huubbrands,

 

Kan het zijn dat je het kaartje er op de kop in hebt zitten ?

 

 

Volgens @Fredo hier op het forum moet dit op deze manier, zie onder :

 

" De kaart steekt er voor de helft uit.

 

Ik hoop dat dit je verder helpt

 

goudkleur naar het dikke gedeelte. "

 

 

LET OP JE VERSIE VAN CCcam !

 

Om te kunnen werken met CCcam en een Seca 3 kaart ( oranje van kleur ) heb je versie 2.30 nodig.

Voor Seca 2 kaarten heb je oudere versies van CCcam nodig om de update's goed door te krijgen, gr.

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...