ReneBee Geplaatst: 9 januari 2013 Geplaatst: 9 januari 2013 Hallo, Gisteren keek ik het laaste stuk van Death in Paradise op BBC1HD. Tussen de dialogen door kwam er een voice-over die steeds kort de scene beschreef. Ik vermoed dat dat de "spoken subtitles" zijn. Hoe kan ik dat uitzetten? Ik kijk met een VU+ Ultimo ( 1 x DVB-S2 en 2 x DVB-T). Op de Ultimo draait VTI 5.0.0 Op BBC1 bij Digitenne was die voice-over niet aanwezig. René.
Alventali Geplaatst: 9 januari 2013 Geplaatst: 9 januari 2013 Middels knopje audio op je afstandsbediening. En dan English aan klikken I.p.v. NAR. Zou de truuk moeten zijn. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
DeBeek Geplaatst: 9 januari 2013 Geplaatst: 9 januari 2013 (aangepast) Gele toets of audioknop, kiezen voor AC3 ipv mpeg Narrated (is voor slechtzienden) 9 januari 2013 aangepast door DeBeek
ReneBee Geplaatst: 9 januari 2013 Auteur Geplaatst: 9 januari 2013 Hartelijk dank voor de snelle antwoorden. Ik ga dat vanavond meteen uitproberen. René.
Aanbevolen berichten