Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Iedereen weer erg bedankt voor de hulp en tips, ik ga het vandaag of morgen allemaal testen.

Om nog even terug te komen op Old satterhand: Ik heb enkel de HD zenderlijst ingeladen dus ik kan niet bevestigen dat het probleem zich ook voordoet van Ned 1 (SD) naar Ned 2. Wel voor Ned 1 HD naar Ned 2 HD. Sorry voor de verwarring.

• Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Iedereen weer erg bedankt voor de hulp en tips, ik ga het vandaag of morgen allemaal testen.

Om nog even terug te komen op Old satterhand: Ik heb enkel de HD zenderlijst ingeladen dus ik kan niet bevestigen dat het probleem zich ook voordoet van Ned 1 (SD) naar Ned 2. Wel voor Ned 1 HD naar Ned 2 HD. Sorry voor de verwarring.

Maar de HD-versies zitten dan ook op verschillende transponders op Astra 3, en de SD-versies op 1 en dezelfde transponder op Astra 1. Dan zijn dus in meerdere opzichten verschillende verhalen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst: (aangepast)

Old Satterhand schrijft:

“Ja en wordt nog ingewikkelder, want zowel RTL 7 als RTL 8 zittten nu ook op de 12515H.”

Helemaal niet.

@Willards schrijft in bericht 40: Alle zenders zijn HD.

En RTL7HD en RTL8 HD zitten op de Astra 23,5 niet op 12515H maar op de frequenties die ik aangaf.

aangepast door Sprietje
Geplaatst:

Inmiddels een update: ik heb de schotel aan de hand van mijn andere kastje uitgelijnd en nu heb ik op zowel Astra 19, 23 en 28 goed signaal (tussen 72 en 80%).

Ik kan nu gewoon zappen zonder signaalverlies. Echter, de volgende zenders hebben nog steeds geen signaal:

NED 3 HD

RTL 5 HD

RTL 7 HD

Veronica HD

Net 5 HD

Een HD

Canvas HD

Dit zal dan ook iets met Diseqc instellingen te maken hebben?