Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een probleme met de  Dreambox 8000HD PVR  MET PLI * IMAGE  V4.0 .

Ik zet de DM 8000 HD PVR op standby na +- 3 h kan ik hem nog inschakelen met de afstandbediening , maar na +- 4 a 5 h werkt het niet meer, dan moet ik hem met de power knop aan de voorkant  terug  reboot  ,dan werkt als normaal terug voor +- 3 h  !!

Alvast bedankt voor een positive reactie.

Avalon560

Geplaatst:

Het lijkt me geen image probleem, want ik heb hier ook een DM8000 met OPENPLi 4. Ik herken dit probleem niet.

• Like 1

Groet, André

Gigablue UHD Quad 4K Pro (2x DVB-S2X + 2x DVB-C) - Cahors Big Bisat

Werkbankhobby: Freely tv - Sky Stream - Viark box - Fire tv UK

Geplaatst:

Geen probleem hier. Misschien een Plugin die geen zin meer heeft. Redelijk zeldzaam dat de DM8000 niet meer reageert. Kan vaak via de stand-by toets nog wel herstarten als het mis gaat

Geplaatst:

Heb al twee maal geflash met pli image v4.0 maar geen resultaat ,  met de stand-by toets nog wel te herstarten en werkt terug voor +- 2 a 3 h dan valt de clok ook stil  voorbeelt op 14:00h, na herstarten is de clok terug juist !!

Ik zal een andere origineel image terug flash.

Geplaatst:

Verder infomatie, Ik heb de origineel image van Dream Mulimedia terug geflash op mijn DM 8000 en  alles werkt terug normaal......!

1) om  11 uur alles normaal

2)  02:00 uur alles normaal

3) 04:00 uur alles normaal

4) 06:00 uur alles normaal

4) 08:00 uur alles normaal

5) 10:00 uur niet meer normaal ,  op de display van de DM 8000 HD zie ik alles verspringen  ( DVI , 1080i , dan SCART  enz ) dus monitor aangezet om de wizard setup terug intestellen.

Kan de backup batterij (Bios) defekt zijn ?

Graag een positive reactie, danku

Geplaatst:

Heb je ook op de AB gelet? Niet dat daar een storing in zit en dus allerlei commando's afvuurt op de box.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Alles verspringen ( DVI , 1080i , dan SCART enz  . Hacking !!!!

Ik heb de ip van de router (B-boxe2) ingang voor client uitgezetten, en nu geen problemen meer !! 

Hacking !!!! ???

Geplaatst:

Je zou niet de eerste zijn.

Grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb een probleme met de  Dreambox 8000HD PVR  MET PLI * IMAGE  V4.0 .

Ik zet de DM 8000 HD PVR op standby na +- 3 h kan ik hem nog inschakelen met de afstandbediening , maar na +- 4 a 5 h werkt het niet meer, dan moet ik hem met de power knop aan de voorkant  terug  reboot  ,dan werkt als normaal terug voor +- 3 h  !!

Alvast bedankt voor een positive reactie.

Avalon560

Heb nu de image van pli versie 3.0 geflascht , werkt nu  zonder problemen !!

Geplaatst:

@Loui,

Ja ja ...  bij mij een dike probleme met de versie 4.0 van pli en met de versie 3.0 tot nu toe als oké !!!!! ???

@$§²!!!!

Groetjes

• Nieuwe aanmaken...