Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goed om te horen, helaas voor mij wat sneu, hier zijn de zenders van BBC/ITV niet te ontvangen.

Misschien met een schotel van 10 meter?.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Geplaatst:

Ik heb zo een Triple over !

Ik heb er toch zeker 4 maanden plezier van gehad icm Triax 78, maar nu ivm het Astra 2 gedoe moet ik over naar een andere schotel.

Inderdaad 4 aansluitingen.

Geplaatst:

ik heb een nieuwe duo lnb van digitaal gekocht,maar geen beeld,uigericht kabels na gekeken,

maar blijft zeggen zwak signaal,decoders gereset,opnieuw inladen zenders maar zegt kan geen kanalen vinden

• 6 maanden later...
Geplaatst:

ben in het bezit van 2 ontvangers 1=Vantage 8000s twin tuner en 2=sat801 M7.

lnb=canp-duo M2T TW4PO.Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit moet aansluiten?en ook hoe de diseq moet instellen? bvhd Jurek

Geplaatst:

Beste Jurek

Welkom op dit forum.
Zover ik aan het typenummer kan zien, betreft het een duo-lnb met twee aansluitingen. Jij hebt een twin-tuner en een single-tuner. Daar heb je dus 3 aansluitingen voor nodig. Je moet dus een duo-lnb hebben met vier aansluitingen.
En op welke schotel heb je die duo-lnb geplaatst en in welke regio staat die?

• Moderator
Geplaatst:

Het is handiger voor deze vraag een eigen topic te openen.

Dit heeft niet veel meer met de titel van dit draadje te maken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.