Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo forum leden is het streamen van muziek via wifi mogelijk vanaf een windows 7 laptop naar een sony bdv-n590, want het wil mij niet lukken. gr Duracell

Triax 88 met 4 x Inverto Black Ultra lnb's. Vu+Solo 4K OPEN ATV 6.0 Samsung 48JU7000 Harmony Elite

Geplaatst:

Ja dat moet kunnen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Kun of wil je me ook een beetje op weg helpen ? gr Duracell

Triax 88 met 4 x Inverto Black Ultra lnb's. Vu+Solo 4K OPEN ATV 6.0 Samsung 48JU7000 Harmony Elite

Geplaatst:

Ik heb de vraag verkeerd gesteld. Ik wil graag spotify streamen, muziek van mijn laptop dat lukt wel.

Geplaatst:

neen dat krijg je niet voor mekaar als de sony bdv-n590 niet zelf een spotify client geïncorporeerd heeft in de firmware.

heb er speciaal een andere AVR / home cinema voor aangeschaft destijds.

Fat Freddy's Drop

Bohannon

Geplaatst:

Ja ik ben er ondertussen achter gekomen, heb de laptop met hdmi op de homecinemaset aangesloten.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Thanks Zjik Ik heb de progamma gedownload en het werkt goed, Enige kritiekpunt is dat het zo ver achterloopt maar het werkt, 

Maar nu mijn volgende vraag aan jullie , Kan ik Live streams (Ace Player of VLC) draadloos streamen naar mijn tv???

Ik heb een LG 42la6208-za 

Als dit mogelijk is dan zou dat geweldig zijn want ik kijk vaak MTV LIVE HD via internet dus 

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Geplaatst:

Ken iemand mij helpen om livestreams van pc naar tv te sturen want het lukt mij niet, wel muziek videos en afbeeldingen streamen lukt wel 

Alvast bedankt.

• Moderator
Geplaatst:

Justin, open een eigen topic voor je vraag.

Dit onderwerp gaat over

Streamen van windows 7 laptop naar sony BDV-N590

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.