Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn box valt af en toe zomaar uit, en dan bedoel ik echt uit (display zwart).

En alleen met de aan en uit schakelaar krijg ik hem dan wel weer aan.

 

Iemand een idee.

Rebox 4220
Triax 65/70? met monoblock 19,2 - 23,5

 

Geplaatst:

Toevallig EPG gekeken op NPO zenders? Daar schijnt nu een probleempje te zijn. Bij mij gebeurt dit met de 8220 af en toe ook sinds kort.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Geplaatst:

Zet eens bij System Settings en Auto Power Off de tijdsduur op "uit". Misschien lost dat het probleem op.

Heb op de 4220 hier ook regelmatig last van, auto power off staat bij mij standaard uit dus dit is het niet.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...