Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

 

Een vraag over de afstemming van de rebox4200 bij opnemen op usbstick.

Algemeen: heel soms als ik de rebox aan zet is het beeld slecht en het signaal rond de 40%, opnieuw afstemmen op dezelfde zender geeft goed beeld en signaalsterkte maximaal.

Asl ik meerdere programmaś opneem van dezelfde zender is er soms eentje bij die slecht beeld heeft door slechte afstemming van de zender, ik los dit nu op door even 5 minuten op een andere zender op te nemen en vervolgens te zappen naar de zender van waar ik oorspronkelijk wil opnemen en dan gaat het wel goed. Timeshift het ik uit staan en de neiuwste updates staan erop, verder werkt alles naar wens.

Is dit misschien een instelling ergens??

Bij iedere zender die ik kies wordt het signaal in 2 stappen opgebouwd dus via bv 45 % naar 85% (is dus normaal) en soms blijft deze dus steken bij die 45 en is het beeld instabiel.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...