Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dag,

 

Ivm een eventuele overstap naar glasvezel heb ik een vraag of de rebox die ik nu in mijn bezit heb ook aangesloten kan worden op de glasvezel. De sat. ontvanger is nog niet zo oud en ik zou het jammer vinden als ik nu alweer een andere ontvanger zou moeten kopen met dezelfde capaciteiten.

 

Bedankt alvast voor de reacties

 

Hans

Rebox: RE-8220HD S-PVR black

Geplaatst:

Nope! Dat is een satelliet ontvanger. Je zult een IPTV box moeten gaan aansluiten op de glasvezel. Je zou wel gewoon de satelliet ontvanger voor erbij kunnen laten staan met een basis abonnement of FTA...

Geplaatst:

Dag Mimisiku,

 

Dank voor je snelle reactie!

Ik bedacht me later dat ik voor nu ook gewoon internet en bellen kan doen voa de glasvezel....Soms zit je toch in een tunnel..

 

Topic kan gesloten worden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...