Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allemaal,

 

Ik heb al een tijdje een ET7500 (hiervoor de ET6000). 

 

De dubbele tuner werkt goed, de box is redelijk snel maar ik ben wel benieuwd naar wat jullie vandaag de dag draaien op jullie ET7500.

 

Welke OpenPLI versie hebben jullie? Bij mij zijn alle initiele problemen met de ET7500 opgelost (die de meesten van ons hadden).

 

Wat zijn de leukste plugins?

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Geplaatst:

Altijd de laatste versie van OpenPLi.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

  • 6 maanden later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...