Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zijn er hier gebruikers van Figaro HC2 ?

Ik ben van plan om te migreren van Homewizard naar Fibaro. Zijn er hier gebruikers van Fibaro en wat zijn de ervaringen ?

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Geplaatst:

Homewizard is wakker geworden en er is of komt nieuwe firmware.

-----------------------------------------------

 

De firmware release note zal vandaag of morgen komen. Deze firmware is een herstel voor de koppeling van de Philips Hue en grafieken herstel op de EnergyLink. Binnen kort zal er ook een nieuwere app update komen.

 

------------------------------------------------

 

Maar als je nog niet te veel extra's er bij hebt is overstappen naar een goed stabiel systeem natuurlijk altijd te overwegen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...