Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben onlangs naar satelliettelevisie overgeschakeld.

Wanneer ik een opname maak, dan worden de ondertitels via teletekst mee opgenomen. Via de subtitels knop kan ik deze activeren. Deze lopen echter niet synchroon.

Wanneer ik live kijk, lopen deze wel synchroon.

Het menu dat bij de ondertitels hoort laat toe om de synchronisatie aan te passen. Wanneer ik aanpassingen doe, heeft dat enkel een effect op live TV. Geen effect op de opname.

Ik installeerde op mijn Android tablet een app. Wanneer ik de opname stream over netwerk en bekijk op mijn tablet lopen de ondertitels van de opname wel synchroon.

Xtrend 8500 draait op Openpli 4.0.

 

Heeft iemand een oplossing?

 

Dank,

 

Dirk

Geplaatst:

welkom op sat4all,

gaat het om teletekst???

 

tja en welcome to the club van niet synchroon lopende teletekst titels

vooral de vlaams belgische is een DRAMA

 

je moet verschil maken tussen

ondertitels uit teletekst,

en dvbsubtitles in het satellietsignaal

en de subtitles die je als aparte tekst bestanden uit het internet kunt halen op de hdd zet en gelijktijdig met de film kunt afspelen

de zogenaamde ...SRT files

Fat Freddy's Drop

Bohannon

 

Geplaatst:

Beste,

Alles werkt goed, behalve de ondertitels op pagina 888 bij opnames.

 

Het menu om de ondertitels aan te passen werkt, maar enkel bij live TV.

Het meest eigenaardige is dat een opname die niet synchroon loopt wanneer afgespeeld op de Xtrend,toch 100% synchroon loopt wanneer ik deze opname stream over mijn netwerk naar mijn tablet.

 

 

Ik denk dan dat er een probleem zou kunnen zijn met de mediaplayer van Xtrend of van Openpli?

×
×
  • Nieuwe aanmaken...