Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

 

Aan mijn et6000 hangt een externe hd.

 

Als ik een x265 bestand erop plaats, heb ik enkel geluid, geen beeld.  X264 lukt wel.

 

Ligt dit aan een hardwarebeperking van de et6000, of zijn er toch mogelijkheden om x265 af te spelen?

Geplaatst:

Niet dat ik weet.

Je kan de bestanden omzetten naar x264 met Handbrake.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Gast Mimisiku
Geplaatst:

De ET-6000 is een MPEG2/4 compatible apparaat. Er is geen hardware aanwezig om h.265 of HEVC af te spelen. Geluid in een UHD bestand is vaak gewoon MPEG 1 of MPEG 2 en dat 'lust' de ET-6000 op zich prima... H.265 bestanden zul je eerst moeten transcoderen naar H.264 (of lager) 

Geplaatst:

Lukt prima met handbrake.

Is alleen traag - niet dat handbrake traag is, maar h265 is traag.  Alle convertors zijn traag op een h265 file.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Vu+Uno4KSE /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

×
×
  • Nieuwe aanmaken...