Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

 

Titel zegt het al. Heb hierover meerdere topics gezien maar niks wil uithalen.

 

Bootloader al geprobeerd. Via Telnet(putty) niet bereikbaar.

 

Display van het apparaat geeft et6x00 aan met Xtrend logo in beeld, meer dan dit gebeurd er niets.

 

Wie kan me hiermee helpen!

Geplaatst:

ben bang dat je kastje ook offer geworden is van het security board probleem. Is deze van de stroom geweest? Als er een batterij inzit heb je deze eruit gehaald of vervangen?

 

Snopper

Xtrend ET9500 met OpenPli 3.0 met Kathrein 90cm (19.2 en 23.5)

Geplaatst:

Hij is van de stroom geweest.

Batterij niet aan gezeten of vervangen.

 

Dit is nadat ik het apparaat heb geupdate, sindsdien xtrend logo in beeld en et6x00 in display verder gebeurd er niks.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...