Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo . Ik heb een rebox 8220 van nog geen jaar oud . Ik heb deze gekocht bij een bedrijf in Breda . Nu blijkt 1 van de tuners defect te zijn en wil ik deze aanbieden ter reparatie. Het probleem is dat dit bedrijf in  Breda is gestopt . Waar kan ik nu terecht voor reparatie en garantie ?

aangepast door wiz
bedrijfsnaam verwijderd
Geplaatst:

Dankje. Ik heb rebox benaderd middels email. Een aantal aanwijzingen van hun en het probleem is opgelost . Een kapotte lnb was de oorzaak . Nieuwe erop en alles werkt weer :)

• Moderator
Geplaatst:

Goed nieuws, mooi dat ze je hebben kunnen helpen.

Was het defect een duo LNB?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Gebeurt vaker, dat een deel van een DUO lNB defect is.

Die Canaldigitaal levert zijn soms al defect uit de doos.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Nieuwe aanmaken...