Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)
3 uur geleden zei patje7of9:

Feeds die duizenden in 4:2:2 zijn helaas niet te zien , wel via VLC.:(

met kodi 17.x op de box kan je met kodi VideoPlayer 4:2:2 uitzendingen weergeven.

(kan rechtstreeks met een add-on,  of .m3u zender afspeellijst, of door opname / afspelen kan ook tijdens opname)

voorbeeld:

demo UHD zender 4KUA zendt uit in 4:2:2

te vinden op: 4.0°W 12348 H 30000, FEC:3/4, DVB-S2, 8PSK

kan ik met kodi 17.6 op de dm900 bekijken. (kodi 17.6 werkt ook op dm920)

screenshot1.jpg

screenshot2.jpg

VLC.jpg

aangepast door satmaat
Geplaatst: (aangepast)
Op ‎21‎/‎12‎/‎2017 om 20:00 zei dvbs:

satmaat,

Ben je van het onderstreepte zeker? (volgens de specificaties zou je denken aan 2 verschillende combinaties: 2 keer S + 1 keer C of 2 keer S + 1 keer T)

je hebt gelijk, maar toch is er een andere combinatie mogelijk (ik heb triple tuner getest, met 1 dvb-c  en 1 dvb-s kabel aangesloten)
wanneer ik dvb-s + dvb-c opneem kan ik enkel nog opnemen/kijken naar zenders op dezelfde dvb-s + dvb-c transponder.
wanneer ik dvb-c + dvb-c (2 verschillende transponders) opneem, kan ik geen dvb-s meer zien, enkel nog de dvb-c zenders op de 2 verschillende transponders kijken/opnemen.

aangepast door satmaat
Geplaatst:

In een Duitse review las ik dat het inderdaad een soort twin tuner was. Ai...

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Geplaatst:
Op 12/26/2017 om 22:09 zei satmaat:

je hebt gelijk, maar toch is er een andere combinatie mogelijk (ik heb triple tuner getest, met 1 dvb-c  en 1 dvb-s kabel aangesloten)
wanneer ik dvb-s + dvb-c opneem kan ik enkel nog opnemen/kijken naar zenders op dezelfde dvb-s + dvb-c transponder.
wanneer ik dvb-c + dvb-c (2 verschillende transponders) opneem, kan ik geen dvb-s meer zien, enkel nog de dvb-c zenders op de 2 verschillende transponders kijken/opnemen.

Dat zal kloppen, satmaat. Ik denk dat ik het toch verkeerd gezien heb. De benaming refereert naar de aansluitingen. Per triple tuner zijn dan alle mogelijke combinaties van 2 mogelijk. (dus 6 mogelijke combinaties van 2 tuners)

Euhm hopelijk is dat nog verstaanbaar Nederlands?

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

• Nieuwe aanmaken...