Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja, klopt. je hebt gelijk.

Ik ga toch eerst nog even het probleem proberen op te lossen door OpenPli 6 te installeren, immers als het een software probleem is, doet de leverancier niks.

  • 5 weken later...
Geplaatst:

Inmiddels is mijn  apparaat weer terug geweest naar ***geen-reclame*** ter reparatie. Zij hebben een oude versie van OpenPli erop gezet en een andere softcam en voila...probleem opgelost. Yippie!!

Bedankt voor jullie adviezen en het meedenken.

 

Ik heb nog wel één vraag: als ik mijn toestel met slechts één kabel van de schotel zou voeden op de tuner B (IN), wat voor zin heeft het om Tuner B (OUT) door te lussen naar de tuner A (IN)?

×
×
  • Nieuwe aanmaken...