Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allemaal

Ik heb vandaag de Mutant Hd51 4k binnen gekregen

Ik heb nog de vu-duo 

Ik wou wat anderen dingen gaan doen met de Mutant

Ik hoop dat ik een goede koop heb gedaan  hij werd mij aangeraden

Na jaren zeer actief te zijn geweest hier en met de hobby ben ik de laatste jaren niet zo er mee bezig geweest

Maar we beginnen weer loop nu dus weer wat achter

gr Jan

Groetjes Jan

  • 2 weken later...
Geplaatst:

dalton,

dat komt wel op orde jongen, ;)

daar is niet veel anders aan als de overige enigma2 receivers

zet meteen een goed image erop OpenPli 6.2 en maak van je oude settings en softcam configuratie een backup

Fat Freddy's Drop

Bohannon

 

×
×
  • Nieuwe aanmaken...