Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Bij opname wordt ook ondertiteling mee opgenomen.

Wanneer ik opname weergeef op Xtrend met Openpli 4, gaat het mis na een 10tal ondertitels. Dan schieten er een aantal snel na elkaar door. Niet bruikbaar.

Wanneer ik nu de opname van de schijf van de Xtrend haal en ze via USB-stick afspeel op een "losse"  mediaspeler, lopen de ondertitels juist.

Nu maakte ik een aantal opnames van ZDF HD. Daar lopen de opgenomen ondertitels wél synchroon op de Xtrend.

Op Één HD, canvas, NPO, BBC, niet.

ZDF zendt uit op 720p. 50 beelden.

De andere op 1080i, 25 beelden.

Zou dat er iets mee te maken hebben?

 

Dank,

Dirk

aangepast door Orgeldandri
Geplaatst:
4 uur geleden zei Tonskidutch:

neen ondertitels van Een hebben nog nooit synchroon gelopen, niet live en niet opgenomen

oud berichten genoeg daarover

Klopt. Ik vroeg me alleen af of het aantal beelden per seconde van de uitzending er iets mee te maken zou hebben.

Dat omdat alle opnames van 1080i-zenders niet synchroon lopen en de opnames van Duitsland 720p50, wél.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...