Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ben ik de enige ?, of hebben er meer last van.

Automatisch wordt de tijd opgehaald, GMT +1 uur....echter er zit bijna 6 minuten verschil in de tijd.

De EPG loopt voor geen meter meer.

 

ligt het aan instellingen bij mij ? of hebben er meer last van.

 

Groetjes,

 

Kor

Xtrend ET 9000, schotel 68 cm. Draaibaar

Geplaatst:

Top....werkt weer als een speer.

maar dit had ik nog nooit gehad dat de tijd 6 minuten achterliep, en dat de epg Zo lang zo raar deed.

afijn...opgelost.

 

dank.

Groetjes,

 

Kor

Xtrend ET 9000, schotel 68 cm. Draaibaar

×
×
  • Nieuwe aanmaken...