Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allen, 

 

Ik ben op zoek naar bevestiging dat de GigaBlue UHD UE 4K ontvanger ook Canal Digitaal ondersteund. Ik verwacht het eigenlijk wel, maar ik kwam wel ergens een opmerking tegen dat de GigaBlue ontvangers (nog??) geen CD ondersteunen met een CAM module. Ik heb echter alleen in CD SmartCard en die zou gewoon in een CI slot moeten werken ... verwacht ik. 

 

Is hier ervaring mee? En gebruik je dan de stock firmware of eventueel een andere firmware als bijvoorbeeld OpenATV or OpenPLi?

Greetz, Tuxxie

GigaBlue UHD UE 4K, Visiosat schotel, ASTRA 1, ASTRA 2, ASTRA 3 en Hotbird.
Opnames op Debian 9 DIY NAS server, 4TByte RAID1

Geplaatst:

Bedankt, en dit verwacht ik ook eigenlijk. Zo werk ik op dit moment ook met de Dreambox en ET9000. Een opmerking op de website van een schotelwinkel bracht mij aan het twijfelen. 

Greetz, Tuxxie

GigaBlue UHD UE 4K, Visiosat schotel, ASTRA 1, ASTRA 2, ASTRA 3 en Hotbird.
Opnames op Debian 9 DIY NAS server, 4TByte RAID1

Geplaatst:

Beetje muggenzifterij mijnerzijds:

 

De losse kaart gaat in de cardreader en wordt middels softcam gelezen. Met alle voordelen boven het gebruik van een CI.

De kaart kán eventueel in een CI module en die dan in zijn geheel in de CI sleuf van de ontvanger...

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

 

×
×
  • Nieuwe aanmaken...