Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hij stond op AC3, maar als ik kies voor MPEG, maakt dit geen verschil, nog geen reactie op de genoemde knoppen.
N.B., bij drukken  op Playlist, zie ik een grijs blokje met een schuine streep erdoor, dit gebeurt niet met de Volume/Mute-knop, bijdrukken op die knoppen is er gewoon niets te zien op het scherm.

De nieuwe feature HDMI-CEC blijkt een instelling "Volume toetsen doorsturen" te hebben, deze stond op aan.
Uitgezet en nu werken de toetsen weer ...

 

aangepast door jhar1
Geplaatst:

als er zo'n fout in de keymap staat welke met je image standaard aangeleverd wordt, zou de imagebakker OpenPli 7.2 wel heel slecht hebben gebouwd

heb je een aansluiting per HDMI en/of sp-dif optisch voor geluid EN heb je HDMI-cec op je receiver en TV juist ingesteld?

Fat Freddy's Drop

Bohannon

 

×
×
  • Nieuwe aanmaken...