Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Leek eenvoudig maar er zit nog iets niet lekker. Heb een late versie van OScam (11520) geinstalleerd op een Amiko A6 combo met Ziggo (0604) maar deze wil geen beeld geven.

Bij de lokale reader zijn de box en rsa ingevuld en zodra ik zap krijg ik in de log dat deze goed gevonden worden (..found (243 ms)).

 

Echter krijg ik een seconde beeld en daar weer een hele tijd niets. 

 

disablecrccws heb ik aan gezet.

 

Iemand tips?

Geplaatst:

Disablecrccws is verkeerd. Dit is alleen voor kijken naar SKY (illegaal).

Met een correcte reader voor Ziggo (RSA inclusief) is Ziggo parima te zien. Meerdere geïnstalleerd met 0604 en 0606 kaarten..

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

 

×
×
  • Nieuwe aanmaken...