Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi

Welke (gratis) software gebruiken jullie om reclameblokken ui ts-video files (van onder meer TVV) te verwijderen?

Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

• Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
1 uur geleden, Tonskidutch zei:

Tonskidutch Kijk eens bij de Limitations: van die gratis software pakketten dan zie je dat meestal TS niet geexporteerd kan worden en je er dus dan toch voor moet betalen, of je kunt maar 5 minuten video editten en daar heb je dan ook niet zoveel aan. Gratis is een breed begrip tegenwoordig of gratis met ads of gratis met een limiet.

Geplaatst: (aangepast)
7 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Ik zou meteen TSdoctor hebben geadviseerd maar de vraagsteller wil gratis spul. :whistle:

Hij zou de eerste in de lijst kunnen proberen "Shotcut" Deze heeft geen limiet maar ben bang dat het programma erg traag is.

Ik zou ook TS-doctor aanraden maar dan ben je wel 40 euro armer.

aangepast door Penthe
Geplaatst:
2 uren geleden, Pluizebol zei:

Hi

Welke (gratis) software gebruiken jullie om reclameblokken ui ts-video files (van onder meer TVV) te verwijderen?

Heb de gartis weg bewandeld.

Nu al jaren betaalde gebruiker van TSDoktor, elke cent waard.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Geplaatst:

Ok. Thanks iedereen, ik ga TSDoktor deze week installeren.

Die (gratis) was geen absolute must hoor. En 40€ is het proberen waard.

Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Geplaatst:

Je kan gratis testen.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

@johnno     Ik zie nergens in hun product-description dat het werkt met *.ts files.

aangepast door Pluizebol

Geplaatst:

@Tonskidutch

@Penthe

@mrbeam

Ben aan het testen met de gratis-test versie. Ziet er best goed uit.

Ik zie echter niet hoe ik in een film een start- en stop moment kan vastzetten die moet geknipt worden.

Heel graag hulp hierbij

Geplaatst:
8 uren geleden, Tonskidutch zei:

nou dan zijn we het ten dele eens

overigens onder enigma2 zijn er ook gratis plugins die ook je reclame eruit snijdt

cuteditor

maar dat of daarna vroeg hij niet :grin:

Daar ben ik mogelijks WEL in geïnteresseerd hoor 🙂

1 uur terug, Pluizebol zei:

@johnno     Ik zie nergens in hun product-description dat het werkt met *.ts files.

Avidemux verwerkt ook .ts files probleemloos.

Ik zet het dan altijd gelijk in een mp4 container.

Maar je kunt ook kiezen het .ts format te behouden.

aangepast door johnno