Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

alleen jammer dat de beeldkwaliteit bagger slecht is vergeleken met de satelliet tv

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, Cahors Big Bisat: 7W ,08W, 4.8E ,9E ,13E ,19E, 23.5E ,28.2E.

Geplaatst:
5 minuten geleden, spijk zei:

alleen jammer dat de beeldkwaliteit bagger slecht is vergeleken met de satelliet tv

Nogmaals ik heb daar weinig last van. Ik heb een prima kwaliteit op de mi box.

Geplaatst:

Liever had ik gehad dat Canal Digitaal gewoon een nieuw kanaal lanceerde, Film1 series dan? Maar series zijn geen films, van daar misschien dat ze ineens weer de naam Canal+ van onder het stof halen na 14 jaar geleden.
Misschien wordt Film1 dan binnenkort terug Canal+ met een beter afwisselender filmaanbod dan het huidige eindeloze herhalen.

Benieuwd of ooit nog de filmzenders van Canal+ zullen terug komen in NL? Ik wacht af.

Of misschien komt er ook nog zoiets als Canal+ movies, een app waarmee de recentste films te bekijken zijn...

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.