Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

ik heb een nc+ na karta kaart, en die geactiveerd voor het basis pakket.

de update kwam binnen,en ik kreeg beeld.

Dan heb ik die geupgrade via een sms code naar filmbox.

Normaal zou ik 5 filmbox kanalen moeten ontvangen, maar helaas niet.

Mijn nc+ na karta reader ziet er zo uit:

[reader]
label                         = nc+
description                   = NC+
protocol                      = internal
device                        = /dev/sci0
caid                          = 0B01
detect                        = cd
mhz                           = 450
cardmhz                       = 2700
group                         = 1
emmcache                      = 1,3,2,0
auprovid                      = 000B01

Staat daar iets verkeerd op in, om het filmbox+ pakket te ontvangen?

bedankt op voorhand voor de hulp.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:
54 minuten geleden, Mimisiku zei:

NC+ gaat over naar Nagra.. Kijk eens of je bij Filmbox überhaubt nog de Conax CAID terugziet....

ja, de codering 0b01 passeert nog.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Dat staat op de intilement van de kaart:

BD6B8A29-B63A-422F-87B4-AEBDBEA3E7DA.png

Geplaatst:
4 uren geleden, Mimisiku zei:

Je zou een (Poolse) NC+ abonnee eens moeten vragen of ie deze kan ontvangen en wat zijn/haar entitlements zijn...

Je vriend Poedel weet misschien wel meer voor je ofwel kan wat betekenen/vertellen over NC+ // 0B01 entitlements.

Geplaatst:
Op 14-12-2020 om 22:47, Toppers zei:

Je vriend Poedel weet misschien wel meer voor je ofwel kan wat betekenen/vertellen over NC+ // 0B01 entitlements.

nee, want ik onderhoud zijn ontavngers.

Geplaatst:

ondertussen ondervonden, dat je geld op een specifieke voor jou kaart moet storten.

Maar het is geen iban nummer ☹️.

Daarna u kaartnummer + a400 sturen naar een pools gsm nummer.