sattv4iedereen Geplaatst: 13 december 2020 Geplaatst: 13 december 2020 Hi, ik heb een nc+ na karta kaart, en die geactiveerd voor het basis pakket. de update kwam binnen,en ik kreeg beeld. Dan heb ik die geupgrade via een sms code naar filmbox. Normaal zou ik 5 filmbox kanalen moeten ontvangen, maar helaas niet. Mijn nc+ na karta reader ziet er zo uit: [reader] label = nc+ description = NC+ protocol = internal device = /dev/sci0 caid = 0B01 detect = cd mhz = 450 cardmhz = 2700 group = 1 emmcache = 1,3,2,0 auprovid = 000B01 Staat daar iets verkeerd op in, om het filmbox+ pakket te ontvangen? bedankt op voorhand voor de hulp. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Mimisiku Geplaatst: 13 december 2020 Geplaatst: 13 december 2020 NC+ gaat over naar Nagra.. Kijk eens of je bij Filmbox überhaubt nog de Conax CAID terugziet.... Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
sattv4iedereen Geplaatst: 13 december 2020 Auteur Geplaatst: 13 december 2020 54 minuten geleden, Mimisiku zei: NC+ gaat over naar Nagra.. Kijk eens of je bij Filmbox überhaubt nog de Conax CAID terugziet.... ja, de codering 0b01 passeert nog. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Mimisiku Geplaatst: 13 december 2020 Geplaatst: 13 december 2020 Oké, dan kijken of de Filmbox kanalen qua abo op je kaart staan... Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Tonskidutch Geplaatst: 14 december 2020 Geplaatst: 14 december 2020 heb je dit gelezen en wat daarboven genoemd staat? auweprovider Fat Freddy's Drop Bohannon
sattv4iedereen Geplaatst: 14 december 2020 Auteur Geplaatst: 14 december 2020 Dat staat op de intilement van de kaart: Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Mimisiku Geplaatst: 14 december 2020 Geplaatst: 14 december 2020 Je zou een (Poolse) NC+ abonnee eens moeten vragen of ie deze kan ontvangen en wat zijn/haar entitlements zijn... Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Toppers Geplaatst: 14 december 2020 Geplaatst: 14 december 2020 Een "0B01" log (bijv debug 128) van een Filmbox kanaal zegt vele malen meer.
Mimisiku Geplaatst: 14 december 2020 Geplaatst: 14 december 2020 90 02 unsubscribed channel wellicht.. Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Toppers Geplaatst: 14 december 2020 Geplaatst: 14 december 2020 4 uren geleden, Mimisiku zei: Je zou een (Poolse) NC+ abonnee eens moeten vragen of ie deze kan ontvangen en wat zijn/haar entitlements zijn... Je vriend Poedel weet misschien wel meer voor je ofwel kan wat betekenen/vertellen over NC+ // 0B01 entitlements.
sattv4iedereen Geplaatst: 16 december 2020 Auteur Geplaatst: 16 december 2020 Op 14-12-2020 om 22:47, Toppers zei: Je vriend Poedel weet misschien wel meer voor je ofwel kan wat betekenen/vertellen over NC+ // 0B01 entitlements. nee, want ik onderhoud zijn ontavngers. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
sattv4iedereen Geplaatst: 16 december 2020 Auteur Geplaatst: 16 december 2020 ondertussen ondervonden, dat je geld op een specifieke voor jou kaart moet storten. Maar het is geen iban nummer ☹️. Daarna u kaartnummer + a400 sturen naar een pools gsm nummer. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Aanbevolen berichten