Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoop dat ik dit opgelost krijg, met Mut@nt HD-51 en de opnamelocatie. Nadat ik de HDD (WDC WD 105PZX-22Z) heb geformatteerd omdat ik er geen vrije ruimte meer op kon krijgen, ook met lege prullenbak en opnieuw opstarten. Vrije ruimte is er nu wel maar de opnames raken zoek, staan wel in de timer. Bij opname locaties staal alles op mediahdd. Maar daar komen ze dus niet. Heb er OpenPli 6.2 opstaan.

Geplaatst:

Ja ik snap er niet veel van (Linux) maar heb het ingetikt een paar keer zoals je voorbeeld cd..cd.. Is - Iia   dan komt er not found

Geplaatst:
48 minuten geleden, Thijs-Rallye zei:

tussen cd en .. moet een spatie in *nix.

Dank voor dat, dat moet je wel weten en goed doen. Snap ik. maar inmiddels werkt het al na initialiseren.

  • Like 1
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...