Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb hier een 55PUS7503/12. Backlight en ambilight werken, geluid ook echter geen beeld. Iemand tips?

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

Nee, helemaal geen beeld. Ook niet in menu of wat dan ook. Ik zie alleen de backlight oplichten.

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

Nee niet echt. Is denk ik niet de inverter als de backlight wel werkt. Verder gaat dat topic over een oude TV, dit is een model van 3 jaar oud.

Geplaatst:
5 uren geleden, Murdock zei:

Heb hier een 55PUS7503/12. Backlight en ambilight werken, geluid ook echter geen beeld. Iemand tips?

T-CON print waarschijnlijk stuk

Geplaatst:

Kan ik die T-CON print ergens mee testen? Oscilloscoop?

Geplaatst:

Denk niet dat je die kan meten. Natuurlijk zal er data moeten zijn, maar hoe ziet die eruit? Het kan ook een hoofdprint probleem zijn. Lastig probleem als je geen T-con board hebt om het uit te wisselen.

gepensioneerd. En 25 jaar lid van sat4all.