Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

dutchandrew

Lid
  • Items

    1.095
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    3

Alles dat geplaatst werd door dutchandrew

  1. caravan split airco thuis gebruiken Hebben jullie daar al ervaring mee?
  2. Het gaat goed in Amsterdam. https://www.geenstijl.nl/5190411/laat-amsterdam-maar-platbranden https://www.geenstijl.nl/5190414/het-parool
  3. @gerrit B: Morgen nog een klusje voor jouw: https://www.tubantia.nl/rijssen-holten/trap-bij-station-in-rijssen-is-gevaarlijk~a749385a/
  4. dutchandrew

    Welke ontvanger?

    Multiboot: Zowel Openpli als ATV en evt nog 2 andere images er op.
  5. Dit dus: https://www.tonverlind.com/post/syp-wynia-wynia-s-week-door-lelijke-etiketten-op-iemand-te-plakken-sla-je-elke-discussie-dood
  6. SRG wil terug op fm https://www.watson.ch/schweiz/srg/387907016-srg-will-zurueck-auf-ukw-doch-der-weg-ist-lang
  7. https://www.ad.nl/politiek/ambtenaren-klagen-dat-ze-weinig-te-doen-hebben-het-is-wachten-tot-kabinet-echt-van-start-gaat~ae4b4fe5/
  8. dutchandrew

    F1 Canada

    Max 3e
  9. dutchandrew

    F1 Canada

    Het is deze keer zeker niet saai.
  10. Publieke Omroep op dood spoor https://www.tonverlind.com/post/publieke-omroep-op-dood-spoor
  11. HIer werd destijds door concepts een AOP gemonteerd aan die zwarte coax kabel. Misschien bedoeld om dan makkelijker om te kunnen pluggen van ziggo naar glasvezel? Later is door kpn het genexis modem vervangen voor een ander modem zonder coax aansluiting.
  12. Volgens mij hoort hier ook nog een Tratec AOP tussen. Grote kans dat storing in de aanvoer ligt. Ik heb dat verleden ook gehad met Telfort. Maar dan komt het probleem, zie maar de juiste persoon / monteur aan de lijn te krijgen die het kan/ wil oplossen.
  13. Bontenbal met zn verwijderde tweets Zo denkt hij werkelijk .https://x.com/JosTeunissen2/status/1891162104389894563/photo/1
  14. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/04/30/kerncentrales-overname-vraag-en-antwoord/
  15. Als ik ff google zie ik 25-30% van de huishoudens heeft een 3 fasen aansluiting
  16. https://www.telegraaf.nl/financieel/remco-de-boer-stop-het-zelfbedrog-in-het-energiebeleid/145559543.html
  17. Heb je geen slimme stekker met timer functie?
  18. https://www.oost.nl/nieuws/3635162/oplichters-kiezen-verkeerde-slachtoffer-de-presentator-van-plaats-delict
  19. Sprietje kom er maar in....
  20. En wat dacht je van de MSM?
  21. een (pen) veertje aan de massa kant erachter plaatsen
  22. Uitleg van het koppelen van de tahoma switch aan google home:
  23. https://www.facebook.com/dumpertnl/posts/kim-holland-vs-rob-jetten/1508601007296974/
  24. Is de box niet via de router verbonden? (Verbindingsart -> router ipv Direct Crossover). Ik heb altijd router aangevinkt.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...