Petrojan Geplaatst: 27 juni 2023 Geplaatst: 27 juni 2023 2 uren geleden, Petrojan zei: Vandaag heb ik de draaibare schotel op de camping geïnstalleerd, ingesteld op de Hotbird en Astra’s 1,2 en 3. De signaalsterkte en de kwaliteit zijn prima en de fta-kanalen komen uitstekend door. Ik kan de Canal digitaal card niet opnieuw online en via sms activeren, we hebben een oranje smartcard, die het thuis met een cam-module in de tv voor alle kanalen prima doet, helaas op de Vantage HD 8000S zijn de Canal Digitaal gecodeerd. Volgens mij can er geen cam-module ingevoerd worden. Is het nu einde oefening?? Graag suggesties en/of oplossingen, alvast bedankt. 11 minuten geleden, Penthe zei: Volgens deze foto wel, klep aan de voorkant naarbeneden trekken en de cam kan er dan aan de rechterkant in.
Petrojan Geplaatst: 27 juni 2023 Geplaatst: 27 juni 2023 31 minuten geleden, Petrojan zei: Op onverwachte en onverklaarbare wijze heeft het probleem zichzelf opgelost, misschien ben ik te ongeduldig geweest en had langer dan 1 uur naar NPO1 moeten kijken en vaker de smartcard in- en uit moeten halen , ik weet het niet. In ieder geval is de kijkvreugde hersteld; alle meedenkers bedankt 🙏
Aanbevolen berichten