Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

SATELIT ONTVANGER HD 8000 S, geen ontvangst Canaldigitaal.


Aanbevolen berichten

Geplaatst:
2 uren geleden, Petrojan zei:

Vandaag heb ik de draaibare schotel op de camping geïnstalleerd, ingesteld op de Hotbird en Astra’s 1,2 en 3. De signaalsterkte en de kwaliteit zijn prima en de fta-kanalen komen uitstekend door. Ik kan de Canal digitaal card niet opnieuw online en via sms activeren, we hebben een oranje smartcard, die het thuis met een cam-module in de tv voor alle kanalen prima doet, helaas op de Vantage HD 8000S zijn de Canal Digitaal gecodeerd. Volgens mij can er geen cam-module ingevoerd worden.

Is het nu einde oefening?? Graag suggesties en/of oplossingen, alvast bedankt.

 

 

11 minuten geleden, Penthe zei:

Volgens deze foto wel, klep aan de voorkant naarbeneden trekken en de cam kan er dan aan de rechterkant in.

 

719931ba4ac00d53912034861ac50e92--mmf350x350.jpg.9c06f5493d5df3b0101969f9e761ddc6.jpg

 

vantage-hd-8000s-01-big.jpg.77ce6fd490cc37028bf81ea01fc17ca3.jpg

 

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
31 minuten geleden, Petrojan zei:

Op onverwachte en onverklaarbare wijze heeft het probleem zichzelf opgelost, misschien ben ik te ongeduldig geweest en had langer dan 1 uur naar NPO1 moeten kijken en vaker de smartcard in- en uit moeten halen , ik weet het niet. In ieder geval is de kijkvreugde hersteld; alle meedenkers bedankt 🙏 

 

 

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...