Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zie titel..

Nou vraag je je misschien af: Wat moet je nu nog met een Nokia 9800s? Het is een MPEG2 ontvanger. Het is voor een projectje voor een CI ombouw/uitlezing… Enige eis is dat ie het nog doet en de AB erbij zit…

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

 

Geplaatst:

Even gecontroleerd, maar het is een 9500 die ik nog heb...geen CI dus.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...