Mimisiku Geplaatst: 27 maart 2023 Geplaatst: 27 maart 2023 Zie titel.. Nou vraag je je misschien af: Wat moet je nu nog met een Nokia 9800s? Het is een MPEG2 ontvanger. Het is voor een projectje voor een CI ombouw/uitlezing… Enige eis is dat ie het nog doet en de AB erbij zit… Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Alex1970 Geplaatst: 30 maart 2023 Geplaatst: 30 maart 2023 Even gecontroleerd, maar het is een 9500 die ik nog heb...geen CI dus. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
station_hendrik Geplaatst: 5 april 2023 Geplaatst: 5 april 2023 Een 9800 is sowieso heel anders qua hardware dan een 9500. De Nokia 9600 serie is vergelijkbaar t.o.v. een 9200 en 9500 maar dan met CI slot. --> Windows logica: Afsluiten onder Start
Aanbevolen berichten