dutchandrew Geplaatst: 15 april 2023 Geplaatst: 15 april 2023 Misschien heb je hier iets aan: ff naar beneden scrollen. 1
Tonskidutch Geplaatst: 16 april 2023 Geplaatst: 16 april 2023 goed gezien dutchandrew dat het net FHD skins te maken had wist ik, maar niet waar de oplossing zat, die heeft @dirocca gevonden Fat Freddy's Drop Bohannon
Tonskidutch Geplaatst: 17 april 2023 Geplaatst: 17 april 2023 Op 6-4-2023 om 11:08, Tonskidutch zei: misschien even kijken of je een andere skin kan gebruiken onder Openpli op de DM8000 voor de FHD skin is er dus een oplossing @Pedro4 zie bericht dat ik linkte naar oplossing van Dirocca Fat Freddy's Drop Bohannon
Pedro4 Geplaatst: 18 april 2023 Auteur Geplaatst: 18 april 2023 top bedankt allemaal. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Tonskidutch Geplaatst: 18 april 2023 Geplaatst: 18 april 2023 5 minuten geleden, Pedro4 zei: top bedankt allemaal. misschien dat je desbetreffende post van Dirocca dan ook de oplossing toe kent Fat Freddy's Drop Bohannon
Aanbevolen berichten