sattv4iedereen Geplaatst: 26 juli 2023 Auteur Geplaatst: 26 juli 2023 Als ik nog tijd heb voor mijn verlof.zal ik eens meten en doorgeven. Anders zal het voor na 3 augustus zijn. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
sattv4iedereen Geplaatst: 26 juli 2023 Auteur Geplaatst: 26 juli 2023 Toch nog tijd gevonden. Ik heb gescand, en ziehier de foto. Niet zo duidelijk, mijn camera wilde niet fijnstellen. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Sprietje Geplaatst: 26 juli 2023 Geplaatst: 26 juli 2023 Dit valt niet tegen. Tja, als je de antenne 8,5 graad schuin zet, zal het ontvangstprobleem bij regen wel over zijn.
sattv4iedereen Geplaatst: 26 juli 2023 Auteur Geplaatst: 26 juli 2023 Ok, das voor na mijn verlof. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Aanbevolen berichten