swa Geplaatst: 14 januari 2024 Geplaatst: 14 januari 2024 (aangepast) of je koopt een nokia media player daar zet je apps op die je wil hebben via google nokia.jpg.rar 14 januari 2024 aangepast door swa
aanj Geplaatst: 17 januari 2024 Geplaatst: 17 januari 2024 Mag lijden dat ze een nieuwe app maken . Heb al niks met apps , maar deze is wel de minste . Heb hem als backup op de tv's in Tenerife probeer maar eens uit te leggen aan een gemiddelde nederlander hoe deze werkt . Ze snappen niet eens een sat tuner . Een knopje op kaku remote gaat tv en tuner aan , dan op hdmi knop duwen ( hdmi was da ?? , waar zit da ?) (omdat die tv zo beperkt is gemaakt dat automatisch van laatste ingang opstarten niet ingesteld kan worden 😬) en dan gewoon knop 1 NED 1 , knopje 2 NED 2 enz . Heb dat ook gezegd tegen de C+ medewerker die naast me zat in het vliegtuig naar Tenerife laatste keer . ZIGGO go is de minst slechte . Het best is een Android of google TV , tv die worden het langst ondersteund met apps , updates zijn me worst , is meestal een downgrade . Ik gebruik veel WPS office , wat een gedrocht is dat geworden na "updates" . Vr.Gr. Ad Vu+ Dream Formuler Zegema enz
Aanbevolen berichten