Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
5 uren geleden, Tonskidutch zei:

We hebben een boekhouder in het bureau gehad die maakte ons helemaal gek met zijn gerikketik op het numerisch cijferpad.

Hij had het zelf niet eens door totdat ik hem daar opmerkzaam op maakte... hij moest wel lachen maar kon natuurlijk niet anders.

 

We hebben hem toen een oprolbaar toetsenborde gegeven... voor z'n verjaardag 😁

Screenshot_1.png

Van me lang zal ze leven nie.....  En die herrie -dat valt bij de ECHTE IBM wel mee.  Naast een heerlijk toetsenbord is er nog een ander voordeel:  Vanwege de staalconstructie en het gewicht is het ook een veiligheidsvoorziening in de tijd dat honkbal knuppels niet (meer) mogen.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...