Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Stedin roept laadpaalgebruikers op om laadpalen voor elektrische auto’s niet te gebruiken tussen 16.00 uur en 21.00 uur.


Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
Geplaatst:
1 uur terug, Windhoos zei:

Vergeet dat smerige Vattenfall niet, dat zweedse bedrijf heeft hier niks te zoeken

 

Verklaar je nader.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Geplaatst:
10 uren geleden, Windhoos zei:

Vergeet dat smerige Vattenfall niet, dat zweedse bedrijf heeft hier niks te zoeken.

ik dacht eerder aan tatasteel als smerige bedrijf

retorisch

 

Vattenfall wilde een hele Waterstof Industrie opbouwen met windparken voor de kust, zo smerig is groene waterstof niet hoor.

Maar ik wijk af van de autolaadpalen.

Fat Freddy's Drop

Bohannon

 

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...