Tonskidutch Geplaatst: 2 maart 2024 Geplaatst: 2 maart 2024 elk voordeel hep een nadeel Fat Freddy's Drop Bohannon
Windhoos Geplaatst: 23 april 2024 Geplaatst: 23 april 2024 Vergeet dat smerige Vattenfall niet, dat zweedse bedrijf heeft hier niks te zoeken. ik zou persoonlijk alles weer via de ome staat doen.. Hobbyist, and developer.
Psychosammie Geplaatst: 23 april 2024 Geplaatst: 23 april 2024 1 uur terug, Windhoos zei: Vergeet dat smerige Vattenfall niet, dat zweedse bedrijf heeft hier niks te zoeken Verklaar je nader. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 24 april 2024 Geplaatst: 24 april 2024 10 uren geleden, Windhoos zei: Vergeet dat smerige Vattenfall niet, dat zweedse bedrijf heeft hier niks te zoeken. ik dacht eerder aan tatasteel als smerige bedrijf retorisch Vattenfall wilde een hele Waterstof Industrie opbouwen met windparken voor de kust, zo smerig is groene waterstof niet hoor. Maar ik wijk af van de autolaadpalen. Fat Freddy's Drop Bohannon
Aanbevolen berichten