simp Geplaatst: 20 mei 2024 Auteur Geplaatst: 20 mei 2024 Het kan zijn dat mijn berichten later toekomen dan het uur dat ze zijn gepost. berichten kunnen mekaar kruisen. Ik wist niet tegen wie je het had Tonskidutch.☺️ Ik heb een softwareprobleem, ik ga daar een vraag stellen.💥 Groeten,
Frans B Geplaatst: 20 mei 2024 Geplaatst: 20 mei 2024 Conclusie: de USB connectoren zijn zeker wel kwetsbaar. Ik heb al meerdere mini en micro USB connectoren vervangen. Maar nu een gebroken print.... gepensioneerd. En 25 jaar lid van sat4all.
Hendeson Geplaatst: 10 augustus 2024 Geplaatst: 10 augustus 2024 Op 18-5-2024 om 09:17, Tonskidutch zei: Je bedoelde de sata aansluiting. Dat kun je het beste aan @Steve vragen, maar volgens mij zijn de koperlijntjes op die printplaat zo klein dat zo'n reparatie niet gaat lukken. Heb het een keer gehad met een harddisk voor mijn computer , had gelukkig nogal wat anderen die niet meer werkte en daar kon ik aan de onderkant de plaat losmaken en het gehele stuk waar ook die koperen pinnetjes zitten overzetten 😉
Aanbevolen berichten