Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik krijg net een mail van F1TV pro dat mijn Franse abonnement vanaf 11 juli wordt beperkt tot uitsluitend live uitzendingen. Niet terugkijken, geen voor- of nabeschouwing, geen documentaires, geen historische races meer, alleen live kijken. Wil ik meer, neem dan een abbo op Canal+. Ter compensatie krijg ik 6 maanden gratis verlenging van abbo en daarna een prijsverlaging naar €50,-/ jaar. 6 maanden gratis is drie maanden niks vanwege de winterstop ...

• Moderator
Geplaatst:

De zoveelste koppelverkoop.

Hier zit je niet op te wachten.

In Nederland nog niets gehoord over het veranderen van het oude F1proabo.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

F1TV pro is sinds enkele maanden ook onderdeel van de Franse Canal+ app. Je kunt er op wachten dat hetzelfde gebeurt in Nederland. Canal+ is tenslotte de grootaandeelhouder/ eigenaar van Viaplay. F1TV pro is al sinds december j.l. niet meer te abonneren in Frankrijk voor nieuwe abonnees. Ik blijf wel stil zitten als ik geschoren wordt