Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zo als de titel van het topic al aangeeft, FRITZ!Box 6690 of 6660 voor gebruik op de aansluiting van Ziggo configureren, daar zou ik meer over willen te weten komen.

Van mensen die met deze setup werken.

In verband met de mogelijkheid er wireguard en vpn op te installeren zou ik graag de ervaringen lezen van jullie.

 

groet

 

 

 

 

Fat Freddy's Drop

Bohannon

 

Geplaatst:

Met dank aan een lid van Sat4all die een PM stuurde ben ik wel weer verder, maar qua ervaringen met betrekking tot het gebruik en eventueel een VPN manager zou ik graag nog wat reacties zien.

Fat Freddy's Drop

Bohannon

 

  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik twijfel om je iets te gaan vertellen, omdat je dat al weet (?)
Of is dit een nieuw terrein voor je ?
 

Het Z. modem moet in bridge modes.

Voorheen deed Z. dat op afstand, maar nu kan je dat zelf doen ?

Ik sloot regelmatig een fritzbox aan op Z. maar de details zijn me ontschoten.

En met VPN en wireguard kan ik niet helpen.

  • 2 weken later...
Geplaatst:

Op een verjaardag ontdekte ik gisteren dat "de jarige" ook een Fritzbox aangesloten had op het Ziggo kabel netwerk. En die jarige vertelde dat het top werkt, maar je router aanmelden met mac-adres (via je telefoon) bij de technische support wel heel wat tijd koste.

 

Fat Freddy's Drop

Bohannon

 

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...