Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Inmiddels zie ik dat er vandaag al weer 36 nieuwe pakketjes beschikbaar zijn gesteld.

Er wordt nog flink aan gesleuteld zo zien.

aangepast door kees321
Geplaatst:

niemand heeft er wat aan als je niet herstart en dan de dmesg uitvoert

 

het is juist om vanaf begin te zien wat opgestart wordt en wat niet bij een herstart

 

succes

Fat Freddy's Drop

Bohannon

 

  • 11 maanden later...
Geplaatst:

Had/heb hetzelfde probleem.
De ip issue heb ik opgelost gekregen, maar blijkbaar is er ook iets vernaderd aan de oscam setting.
Ik krijg geen beeld meer door van de gecrypteerde posten.

Zien jullie iets fouts/strange (heb al wat zitten spelen...)
Alvast bedankt voor elke hulp...

 

04_oscam_users.jpg

01_netwerk_settings.jpg

02_oscam_status.jpg

03.oscam_readers.jpg

log.txt

Geplaatst:
21 uren geleden, aprilsnow zei:

Had/heb hetzelfde probleem.
De ip issue heb ik opgelost gekregen, maar blijkbaar is er ook iets vernaderd aan de oscam setting.
Ik krijg geen beeld meer door van de gecrypteerde posten.

Zien jullie iets fouts/strange (heb al wat zitten spelen...)
Alvast bedankt voor elke hulp...

 

04_oscam_users.jpg

01_netwerk_settings.jpg

02_oscam_status.jpg

03.oscam_readers.jpg

log.txt 31.91 kB · 1 download

Probleem opgelost.
Heractivatie kaart + wat spelen...

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...