Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)
7 minuten geleden, makk zei:

Raar ik krijg steeds in beeld afstemmen mislukt.

Ja, dat kan. De zender zit echter nog steeds op dezelfde frequentie

image.png.9e444b11f0df5fcf38c851e512682c10.png

 

Niet toevallig een dect telefoon in de buurt staan?

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...