Inmiddels hier ook alle ramen en 4 dakramen wagenwijd. Als er een windvlaag komt waait het hier over de zolder, dat is super. Ik hoop dat er een onweer ontstaat die veel hitte eruit kan blazen maar ook frontale tropo oplevert met leuke TV ontvangst. Ik zet in op Brabant vanaf Oss kanaal 33, die heb ik vorig jaar als eens spectraal gezien met frontale tropo (antenne toen nog niet goed).